Pages

13 Jan 2021

Buff

Aangezien ik het leuk vind om iets zelf-gemaakts cadeau te doen met een verjaardag, heb ik voor J een buff gemaakt. Deze keer een super simpele met maar 1 naad, naar voorbeeld van Johanna van The Last Stitch. De stof was over van andere projectjes die ik voor hem gemaakt heb, daardoor voelt het ook een beetje als 'zijn' stofje.

Natuurlijk kan ook een cadeau-zakje niet ontbreken. Het is een leuke manier om van restjes stof af te komen. De maat is gebaseerd op de afmetingen van het cadeautje. Meestal meet ik het nog wel even af, maar deze keer heb ik de beschikbare breedte van de stof gebruikt en daar op het oog een handige lengte bij afgemeten. Dan is het zakje ook nog voor andere dingen te gebruiken. 

 

  • Patroon/ Pattern: Buff - The Last Stitch
  • Maat/ Size: Adult S - 48x50cm (bleek wat aan de kleine kant)
  • Stof/ Fabric: katoen-tricot/ cotton-jersey

No comments:

Post a Comment